Deppig!

Det är sååå synd om mig!
- Jag sitter ensam i mitt hus och bara lääängtar efter att äta onyttig mat...
Men tror ni att det finns när man väl vill ha det?
Nej! Icke då!
- Tittar på Jerry Springer där alla är otrogna, som gör mig ännu mer deppig!
- Vi ska jobba i helgen och kommer knappt träffas!
Blurk!
-
Jag har färgat mitt hår för mörkt, så jag får antagligen beställa nytt löshår till bröllopet.
- Har inga pengar på min telefon så jag kan inte ringa nån!
- Har inte orkat tanka bilen så jag kommer ingenstans!
Usch, vad detta suger röv!

Men på måndag ska vi på ULTRALJUD!
WOOOAAAHHH!!!
Dagar som denna behöver man ljusglimtar...
Då klämmer jag på min mage, går ut i köket och tittar på dom gamla UL-bilderna på bebisen
Jag tror jag är kär :)

Kommentarer
Postat av: Anna OOoo

Hej!
Sitter på kontoret och tittar ut på det fina vädret. Längtar till sommar, sol och lov :)
Kul att läsa på din blogg. Lycka till på ultraljudet idag.
/Anna (i skogen)

2008-04-21 @ 11:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0