Singstar!

FY FAN!
Jag har inte haft så kul på länge!

Tänk vad ett pyttelitet playstationspel kan göra för ens mentala hälsa!
Man står där med scarfs, diadem och rosa byxor och går loss på alla schlagerlåtar a la Pontare.
Det låter som om någon försöker strypa ett gäng getter, men fan vad det är kul!

Emelie kom hit och skulle laga mat, så tog hon med sig sitt singstar.
Jaha, tänkte jag.
Hur kul kan det bli när man är 2 nyktra personer?
Det ska jag säga dig, flicka lilla...
Det kan bli überfun!
Man dansar, bräker och kväker...

...jag ser yxan i krigarens haaaaand.
Vill ni att jag vänder om och slåss för den jag äääär?
Aldrig sviker jag mitt land,
när vindarna viskar mitt naaaaamn!...

... och det är LAJBANS!

Därför vill jag nu rekomendera alla människor i hela världen att köpa ett singstar och bröla loss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

då får vi sjunga fler gånger i våra otroligt vackra outfits ;D

2008-04-10 @ 21:40:22
URL: http://skorpan.bloggsida.se
Postat av: emelie

Haha <3

2011-08-13 @ 20:08:44
URL: http://emmelisafisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0