Sjuk som fan.

Känner mig rätt tom i huvudet idag egentligen, så jag förstår inte varför jag satte mig här och börja skriva...
Har gått och blivit förkyld, eller rättare sagt min man har gått och pussat några sjuka gatuflickor och smittat mig när han har gett mig den obligatoriska morgonpussen.
Men jag förstår honom...
Hade jag varit tillsammans med en havande hormonkossa som sa att allt jag gjorde var fel, hade jag nog oxå sökt mig till gatuhörnen.
Men han hade kunnat vara lite mer smidig och hade ju inte behövt pussa den sjukaste av dom alla,
för mitt huvud håller på att sprängas!
Men! No hard feelings!

Har beställt söta mammakläder, som är jättesköna och fina! :)
Ska snart beställa min bröllopsklänning med, vi ska bara hämta ut ringen först.
Inbjudningarna är ute och allt faller på plats!
Nu väntar vi bara svar från alla, så vi kan börja med bordsplacering osv.

Det ska bli så skönt när allt väl är över!
När man väl är gift och kan sluta raka benen...
Fast det har jag inte gjort på rätt länge kom jag på.
Jag har en liten teori att man ska ha så mycket hår på kroppen som möjligt under vintern,
för det värmer så skönt!
Dick börjar vänja sig nu, så det är bra!

Iaf, ska snart tvätta ur min hårfärg och gå ut med herren som ligger i min säng.
Han vill nog kissa lite...

Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0