I pied my pants!

Oh well... Det var väl inte så farligt att vara utan min blogg ett tag?
Marran tyckte det iofs :P
Nöjd Maaaaaaran?
Mycket har iaf hänt!
Jag har blivit Fru Vernersson(mkt stolt!). Bröllopet var helt underbart! Det är sjukt häftigt att vara gift!
Och om 2 veckor ska jag trycka ut vår lilla bebis.
Vi har även skaffat oss en ny hund(Buddha, heter han) och min syster har fått en liten Erik.

Just nu är jag stor som ett hus!
Känner mig som den största människan i hela världen och har gått upp ca 20 kilo under denna grav.
MEN... Mycket av det är vätska! Har sjukt feta fötter, ben, handleder osv.

Jag ska berätta en lite småpinsam sak för er...
Igår fick jag ett hysteriskt utbrott utan dess like...
Anledningen till det var små obetydliga saker, som i mitt huvud är stora världsproblem!
Iaf, arg som ett bi for jag runt i huset mitt i natten och grät och skrek
och jag var så sjukt frustrerad så jag tog en stol och kastade den i golvet, som nån jävla Godzilla!
Vad fan tror ni hände???
Jag kissade på mig! :S
Jo, det är sant! Jag tog i så in i helvete och tänkte "Nu jävlar ska han få se hur arg jag är!"
och swooosch så passade bebisen på att hjälpa till med några mooves(elaka bebis!) så min urinblåsa gav vika!
Jag vaggade som en fet anka in på toaletten och "tog hand om problemet" skamsen som en olydig hund.
Där satt jag sen på toan och grät i en kvart.
Då kom min käre man och frågade hur det var.
Det enda jag kunde hulka fram var "Ja pissa på maj!"
och gömde huvudet i en handduk.
Snacka om att skämma ut sig!
Där springer man runt som nån jävla donna och skriker och slänger saker omkring sig,
sen helt plötsligt pissar man ner sig som en liten 4-åring!
Usch och fy!

Idag har jag iaf passat Erik och varit i Lund...
Sen kom jag hem och snickrade ihop en hundgård och om nån timme kommer min älskling hem!
Idag är jag verkligen trött!
Det är inte lätt att snickra med en stor bula mitt i vägen, men det gick iaf...

Vi hörs av snart igen... Det kan jag nästan lova!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra

baaaaaaaaaahahhahahhahahhahahahhahhha

2008-09-20 @ 14:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0