Att baja eller att inte baja, det är frågan.

Nu sitter jag här igen...

Som ni säkert har förstått om ni läste mitt senaste inlägg, så har vi inget vatten.
Igår fick jag ett hysteriskt utbrott som vanligt så fort nåt går fel...
Det visade sig att det som var fel var att det hade gått en säkring inne hos grannen,
som leder ström till brunnen och att motorskyddet var sönder.
Problemet var att grannen bor i Danmark och använder bara stugan nån helg då och då!
ARG var jag!

Mamma ringde och frågade hur det gick...
Jag sa att jag hade fått tag i danskarna, men att dom inte kunde komma förrän imorn(idag).
Mamma tyckte att det lät jättebra!
"Jaha! Jag kan ju inte ens skita på min egen toalett!" sa jag och var så arg!
Då kommer både mamma och Dick med olika äckliga lösningar på det!
Mamma tyckte att jag kunde bajsa i skogen eller eventuellt i en spann!?
Ska jag sitta där mitt i skogen och trycka???
Vem vet vad som kan krypa upp både här och där, NEJ TACK!
Men Dick hade en bättre idé, tyckte han.
Vi kunde göra som i lumpen...
Sätta en påse över en soptunna och bajsa i den, det var väl inget äckligt med det?
Örk!
Gör folk på det viset?

Idag har iaf danskarna kommit och bytt säkringen...
Snart kommer pappa och ska pumpa och sånt, så det funkar igen.
Funkar det inte nu, då vet jag fan inte vad jag gör...

För jag tänker fan inte gränsla över en spann i skogen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahhahahahhahah jag får magknip XD hahahhahah

2008-09-20 @ 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0