Mög-dag

Ösch!
I give up!
Försöker vara social och trevlig, men jag orkar inte!
Jag vill bada i ett härligt badkar, men vi har inget!
Och nu är Issen i Tyskland, så jag kan inte storma hem till henne och slänga mig i plurret!

Om 2 veckor(14 dagar) är det meningen att jag ska föda.
Jag läääängtar!
Jag har dock väldigt blandade känslor om mycket annat i mitt liv...
Usch, det är så jobbigt när man inte vet var folk runt omkring en står.
Är det värt att lägga energi på det?
Förmodligen inte.

Usch, vilka I-landsproblem man har!
Egentligen har jag inget att klaga över!
Jag har en superbra man...
Jag har underbara vänner, som jag träffat flitigt den senaste tiden,
nu när man har all tid i världen :)
och allt det där tråkiga är bara att skita i egentligen...
Bara att gilla läget!

Idag är en såndär jobbig dag...
Hormoner flyger runt i hela kroppen och jag vill bara bort!
Bort från allt ansvar och alla konflikter!
Men snart håller jag vår dotter i famnen och allt jobbigt runt omkring mig försvinner,
för det är bara hon som är viktig!
Vi lääääängtar så mycket efter henne!
Jag vill verkligen föda nu!
Jag är så redo man kan bli!

Nu känner jag mig lite bättre :)
Hon är lysmasken i mitt liv när det börjar bli mörkt!

Nu ska jag gå och duscha hundarna...
Dom har varit ute i geggan hela dagen och busat,
så dom ser inte jättefräscha ut!



En passande text till mitt humör idag...

...I'm gonna trade this life for fortune and fame,
I'd even cut my hair and change my name!

'Cause we all just wanna be big rockstars
and live in hilltop houses, driving fifteen cars.
The girls come easy and the drugs come cheap.
We'll all stay skinny, 'cause we just won't eat.
And we'll hang out in the coolest bars,
in the VIP with the movie stars.
Every good gold digger's
gonna wind up there,
every Playboy bunny
with her bleach blonde hair.
And we'll hide out in the private rooms,
with the latest dictionary of
today's who's who.
They'll get you anything
with that evil smile.
Everybody's got a
drug dealer on speed dial, well...

Hey, hey, I wanna be a rockstar!...



Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0