2 hetsätande fruntimmer...

Idag har jag och Lilja promenerat ner till Höör i sällskap av Nirvana.
Jag skulle köpa hårfärg, men kom därifrån med keso och clementiner.
När vi kom hem var jag tvungen att hetsäta upp julgransprydnaderna(hade ju trots all gått en mil).
Lilja hetsåt bröstmjölk, så när vi skulle flyga flygplan släppte hon ner en stor kräk-bomb i mitt huvud...
Den var varm...

Imorn ska vi på fest hos Anna!
Det ska bli skoj! :)
Jag kanske t.o.m rakar benen...
Fast det känns inte som om jag kommer att släppa till för någon främling ändå...
Och Dick orkar ändå inte utforska mina ben, det räcker ju med det nödvändigaste.

Ska lämna iväg Billy och Bella med om vi har tur.
Dom ska ut på landet och ha det bra hos en farbror Bengt.

Oj, nu bajsar Lilja i mitt knä...
Ska kanske byta på henne...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0