Bakis...

Japp!
Idag är jag faktiskt bakis...
Första fyllan på nästan 1 år.
Känns väl sådär...
Hade glömt den där speciella huvudvärken man får.. Huh!
Vi var hos Jessi igår och firade henne.
Sen stack vi ut i stora Höör och drack öl...
Lilja var självklart i trygga händer hemma med sin pappa, som är bäst i världen!
Iaf...
Jag behövde få komma ut och vara bebisfri efter några kolikmånader med Lilja!
Det var trevligt... Jag var säkert dryg som fan, men det struntar jag i.
När vi pratade religion råkade jag säga koraner när jag menade muslimer...
Haha! Så jävla dum i huvudet man blir av alkohol.

Idag har jag och Lilja gjort så lite som möjligt...
Bytt några blöjor, lekt lite luftballong, druckit kaffe och lite sånt.
Imorn ska vi nog åka på mellandagsrean för pappsingen är ledig :D
Yeeeey!

Nädu...
Om man skulle ta tag i sitt liv och typ duscha...?

Kommentarer
Postat av: Hilda

Haha! Nej du sa islamer. Men du livade upp det när jag höll på att segna ihop som en trött liten påse. Det får bakfyllan vara värd faktiskt. Jag hade roligt.

2008-12-31 @ 00:31:51
Postat av: Sebraaaa

Jag sa det oxå, ja... Men koraner med :S

Hur som helst kände jag mig ganska dum i huvudet :P

2008-12-31 @ 12:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0