Bläää

Jag kan inte somna på kvällarna...
Ligger vaken och funderar på livsviktiga saker!
Inatt kom jag fram till att acetylsalicylsyra innerhåller 3 ord färre än nationalencyklopedin och att Dick oftast börjar prata i sömnen ca en timme efter att han somnat.
Jag tror att alla genier har haft svårt att somna och i ren tristess kommit på en massa bra saker!
Jag ska nog bli ett geni när jag blir stor.
Jag har ju redan kommit på en massa egna ord...
T.ex. när jag visade Dick alla äckliga fetbromsar på stranden i somras och han blev helt irriterad och halvskrek:
"Sofia, det heter BÄRFIS!"

Igår var jag, Lilja och mamma på julskyltningen och idag ska vi(Dick, jag, Lilja) på föräldrakurs igen!
Det ska bli kul!
Vi har gjort julgodis som vi ska bjuda på... Mmmmm.

Nu ska jag tigga till mig lite massage av Dick, för Lilja nannar.
Har ont i ryggen av allt bebisbärande... Känns som om jag blivit överkörd av en seg traktor.

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0