Myshelg...

Vi har haft en mysig helg!
Kollat UFC-galor och actionfilmer...
Dick tror att jag är superintresserad av allt vad MMA heter,
men i själva verket ögonknullar(Ursäkta, mamma! Vet att du läser detta...) jag alla halvnakna, svettiga män.
Nån gång då och då hojtar jag till: "Shit! Det tog hårt!" eller "Wow! Vad mycket blod!"

Hmm... Vad mer...?

Jo! Idag har vi varit i Lund och fikat.
Espresso house som vanligt!
Mmmmmmm...
Det var smarrigt och mysigt.

Jaja...
Snart är det jul.
Ingen snö och julstämningen lyser med sin frånvaro.
Vi har bojkottat släkten i år...
Bara vara hemma med Lilja och slippa alla slagsmål om vem som ska få hålla henne.
Det blir säkert bra!

Nu ska jag joina Dick och Lilja i sängen...
Dick försöker hypnotisera henne till att somna.
Man ska aldrig avfärda saker förrän man provat på!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0