Posshaj!

Igår söndags träffade jag mammas pojkvän...
Hah! Min mamma har en poooojkvän!
Så sött!
Dom säger: "Posshaj!" till varandra i telefonen och sen vill jag helst inte veta vad mer dom gör.
När jag pregade in huvudet innanför ytterdörren med ögonen stängda och skrek: "Är ni anständiga?!"
kom mamma ut ur sovrummet med en vattenkanna...
Först blev jag lite chockad och tänkte:
Vad tusan är det för freaky stuff dom håller på med? Vad ska dom ha vattenkannan till?!...
Men sen såg jag att Pelle, som mammas poooojkvän heter, satt i ett annat rum. Puh!
Han var iaf trevlig, så det var ju bra...

Idag var jag, Dick och Lilja i Lund och handlade julklappar.
Det var kul och dyrt!
Vilken tur att min jag-kan-leva-på-kaffe-och-endast-kaffe-diet funkar, för kaffe kostar inte så mkt!

Nä, om man skulle ta och sova?

Gydnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0