God Jul!


Dick och Lilja hos morfar.

Julen har varit lugn och mysig!
Var hos mamma på julafon och åt god jansson!

Det är det bästa med julen... All jansson!
Sen åkte vi hem vid 7 och åt glass och myyyyste hela kvällen SJÄLVA!
Såååå skönt!


Lillejul hälsade vi på pappa och idag var vi hos Dicks mamma.
De flesta mammor och pappor avklarade...
Har t.o.m hunnit med att träffa Dicks bror och Aki.

I helgen ska jag till Jessi, för hon fyller år!
Dick ska jobba hela helgen lång så han får inte följa med.
Känns inte som att jag vill ta med mig Lilja på mellandagsrean...
Får nog hoppa över den i år med tanke på min shoppingsjukdom!
Finns en risk att jag kanske betalar med henne när mina pengar är slut...
Och då kanske jag ångrar mig när jag kommer hem utan bebis.
Tror dessutom inte att det är bra att Lilja sitter i framsätet när jag kör bil.
Hon har redan lärt sig räcka finger... Inte bra.


Lilja och pappa... Lilja tycker som sagt inte om julen, kolla hennes fingrar.

Hörde förresten något på radion idag som fick mig att skratta ...
Påven hade sagt att homosexualitet är lika stort hot som klimatförändringen.
Haha, så jag vill bara varna Ämme, Lolly och alla mina andra lebbiga vänner att sova med ett öga öppet,
så inte påven kommer och slår ihjäl er med sin fula hatt! ;)

God Jul allihop!



Kommentarer
Postat av: Hilda

Gud, vad snygg du är! Ungen ser sådär ut. Lite slemmig liksom.

2008-12-27 @ 00:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0