Snor, blöjor och Rock ´n Roll!

I lördags var vi på fest!
Det var skoj! :)
Kul att se Annas nya lägenhet! Och Anna såklart!
Men i slutet höll vi oss mest i köket så inte Lilja skulle bli döv.
Det kom några fyllon lite då och då och snackade med oss :)
Jessi kom in och var lite upprörd:
"Asså, hur skulle jag kunna fatta att man skulle göra djurrörelserna 2 gånger?! Dom sa att man skulle göra det, men jag fattade ju inte att det skulle vara 2 gånger!!!"
Hoppas det löste sig sen Jessi!

Igår var vi hos min svärmor och åt smörgåstårta...
Mmmmmm.
Dicks bror, Dennis var oxå där med sin flickvän.
Det var rätt trevligt...
Men efter ett tag tyckte jag att Dennis var lite väl kaxig så jag slängde en använd blöja i huvudet på honom.
Jag blev väldigt förvånad över mig själv..
Inte för att jag kastade blöjan, men för att jag prickade rätt!

Bara jag inte fortsätter med det sen när jag går tillbaka till jobbet...
Usch, jag blir helt ocivilicerad av att gå hemma!

Fick ett väldigt roligt sms av Marran häromdan:
"Ska vi ses i Lund kl 10 för då...(Blablabla...Osvosv...)"
Kl 10?
Är du inte riktigt klok?!
Hahahahahahahahahahahahahaahaaa!
Jag kan sträcka mig till lunch-tid... Men där går gränsen!

Idag har vi varit på föräldragrupp igen...
Som vanligt berättade jag för mycket!
Denna gången om snor och snorkråkor.
När vi kom hem bajsade Lilja mig i handen när vi bytte blöja.
Tyckte ändå att det var rätt shysst, för det är dyrt med blöjor!

Jaja... Nu ska jag amma vidare...
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0