Tisdag...

Idag är det tisdag...
Det är väl ungefär det jag kan hålla reda på idag.
Lilja har börjat vakna skittidigt!
Här trodde jag att eftersom hon alltid varit så mysig på mornarna och sover till 12, så skulle hon fortsätta med det...
Men NEJ!
Nu vaknar hon flera gånger och bara skriker tills man inte orkar mer och går upp med henne...
Inget hjälper!
Inte mina tuttar, inte nappen, inte flaskan, inte att jag sjunger, inte att jag oxå börjar gråta... INGENTING!
I morse fick Dick gå upp med henne så jag kunde sova lite.
Sen när jag frågade honom vad det var hon ville sa han:
"Hon ville väl typ umgås."

Vi var på rean igår... Orkade hugga tag i 2 för små BH:ar och en klänning.
På kvällen gjorde jag smakportioner åt Lilja.
Dom blev väldigt fina, speciellt ärtpurrén!
Lilja tyckte väl att den var sådär...


Smakportioner...


Lilja med smakportioner...


Lilja utan smakportioner...

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj,vad är det gröna,ser giftigt ut o smakar konstigt,urk.men oj vad jag är söt,med eller utan smakportioner!!!!

2008-12-31 @ 15:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0