Fån(g)arna på landsbygden

Igår var vi ute och promenixade med Issen...
Det var kallt!
Jag gick i överstora mjukisbrallor och såg ut som en allmänt sunkig småbarnsmamma!
Issen hade en cykel... Jag hade en barnvagn.
Vi gick hem till min mamma och drack äckligt vatten-kaffe!
Mamma försökte leta upp dockan som Iss alltid var så rädd för när hon var hemma hos oss.
Den hängde inne i badrummet förr och Iss vägrade gå in om vi inte plockade bort dockan...
Den var puts-väck!
Mamma tyckte väl inte att det var kul att ha den där när jag flyttat hemifrån...
Inga fulla tonåringar i huset som man kunde skrämma längre.

Idag har jag uppdaterat min iPod...
Skå gå ut en runda med vagnen sen... Kanske... Ja, Lilja ska förstås ligga i den.
jag hade oxå velat ligga i den, men jag tror att den kanske inte hade hållt för det.
Testa? Njäää... Jag litar på mina instinkter.

Har internet-kontakt med en av mammorna i föräldragruppen...
Kanske ska föreslå en dejt?
Vågar man det, eller tror folk att man är helt desperat då??
"Snälla, umgås med mig! Jag vill prata bröstmjölk och blöjor med dig!"
Hmmm...
Man kan ju faktiskt prata om annat än bröstmjölk och blöjor, men where´s the fun in that?!
Jag är ju jättestolt över att Lilja bajsar mycket på en gång och inte lite broms-spår i blöjan hela tiden!
Usch... Jag blir rädd för mig själv!
Måste gå igenom vad jag inte får säga innan jag träffar folk som inte vet hur knäpp jag är.
Ska nog skriva en lista...
Kanske skulle vänta tills jag faktiskt har en mamma-dejt? 
NEJ, nu är jag så uppskruvad så det är lika bra att ta det nu!

Tjo!


Just det!
Ska förresten göra oss av med Billy och Bella(Minigrisen och dvärggeten)
någon som antar utmaningen?

Kommentarer
Postat av: Marran

Nej du kan inte göra av med söta griset. och speciellt inte geten innan jag träffat den. älskar getter!

2008-12-04 @ 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0