Herpes i julklapp!

Ska tydligen ha varit en jordbävning idag?...
Mamma undrade om jag kände den...
Som om jag skulle vakna av det!
Jag skulle inte ens vakna om Dick hoppade på mitt huvud.
Men tydligen så hade väggar flyttat på sig osv på mammas jobb...
Tur att man sov!

Jaha!
Ingen vinter...
Såg ut såhär när jag tittade ut genom fönstret förra veckan...

...All gone!


Nu ser det bara ut såhär...

...När jag tittar i spegeln!

Välkommen herpes!
Där fick man för alla sunkiga fyllehångel!

Tack för den julkappen, Tomten...
Ska nog elda i min skorsten heeeela julen lång.
Good luck fat-man, du kan ta dina renar och flyga nån annan stans!
Här finns ändå inga snälla barn...





Kommentarer
Postat av: Hilda

Herpes? Jag tror hustrumisshandel. Herregud, Dick!

2008-12-17 @ 00:14:25
Postat av: Anna

Jag hoppas att inte jag är det skyldiga fyllehånglet :( Din stackare !

2008-12-17 @ 20:46:35
Postat av: Annna

Man skulle kunna tro att du sprutat i lite silikon... läpparna ser ju faktiskt lite sådär sexigt plutiga ut. Om man tittar snabbt.. :)

2008-12-17 @ 20:51:19
Postat av: Sofia

Tror alldeles säkert att det är du, Anna! Mitt sunkigaste fyllehångel EVER! :P

2008-12-17 @ 23:10:20
Postat av: emelie

Hej MILF! Såg precis din kommentar, tack!

Vart vill du???????????? Snart börja vi iså fall va? :) Vad glad jag blidde!



Pusssssss

EILF

2008-12-18 @ 01:27:53
URL: http://emmelisafisa.blogg.se/
Postat av: emelie

Då är det idag? var är det någon stans?

Du har ju gymmat innan så du vet väl bäst var vi ska ta vägen :)

2008-12-18 @ 14:27:24
URL: http://emmelisafisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0