Whatever!

Vi var på föräldrakurs idag igen...
Det var väl sådär!
Pratade om relationer...
Tydligen så är jag totalt onormal,
för enligt statistiken ska mammor vara trötta och inte alls tänka på sex...
Jaja... Nymfomaner räknas väl inte in i statistiken.

Min stora mun gick på högvarv som vanligt och denna gången berättade jag att min mamma tvättar min tvätt.
Dom andra mammorna tittade på mig som om jag var helt bananas!
Shit! Visste inte att det var olagligt att mamma tvättar åt oss...
Kanske räknas som svart arbetskraft?
Hmm... Får nog kolla upp det!

Jag ska nog inte gå på nästa träff...
Kanske avslöjar massa annat som upprör.
T.ex: att jag glömmer ge Lilja AD-dropparna ibland...
Man vill ju inte bli anmäld till socialen.
Herregud, både svart arbetskraft och att Lilja får vitaminbrist är ju oacceptabelt...
Nej, får nog ta och stanna hemma tills Dick kan följa med och hålla min mun i styr!

Aaaany how!
Nu ska jag väl dricka lite kaffe.
Har blivit kaffe-missbrukare...
Hittar hela tiden ursäkter för att få dricka det.
"Oj! Jag släppte ut katten, bäst att jag får i mig lite kaffe så jag orkar ropa tillbaka honom."
"Hoppsan, nu har Lilja kissat i blöjan! Kaffedax!"
"Har inte ätit nåt på hela dan... Lika bra att jag tar en kopp kaffe så jag inte dör."

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du e inte den enda som missar ad dropparna då och då=)

2008-12-20 @ 21:47:08
Postat av: emelie

Du får be om ursäkt, jag var rätt stressad. vi gjorde julgodis och hade glömt köpa choklad! Lova att stanna nästa gång så han får njuta av mitt sällskap ;) förlåt till dig också alltså om du inte förstod det ! :D

2008-12-21 @ 03:16:32
URL: http://emmelisafisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0