Allmänt skit...

Var hos en doktor idag som var helt oengagerad i vad jag sa...
Varje gång jag påbörjade en mening tittade hon ner i sina papper och sa: "Mmmm..."
(Vadå "Mmmm", din jävla skittant? Du vet ju inte ens vad jag tänker säga!)
Hon hade fan inte alla indianer i kanoten!
Blev iaf sjukskriven i 2 veckor p.g.a. stress och huvudvärk...
Så efter 2 veckor ska jag tydligen vara frisk :/

Annars rullar det mesta på...
Magen växer, jag känner mig som en sjukt överviktig tant.
Går här och ojar mig och flashar mina sexiga stödstrumpor.

Funderar på att "byta ut" en av mina brudtärnor...
Känns lite taskigt, men vi pratar typ inte längre.
Alla är ju upptagna med sina liv, men jag vill ändå att mina tärnor ska stå mig nära liksom...
Annars är det ju ingen mening.
Då kan man ju lika gärna hitta nån på gatan som ser trevlig ut och roffa åt sig henne...

Jodåsåatteee...
Man får väl göra det bästa av situationen och go with the flow och se till att man har alla sina chips i påsen...
Äh, jag vet inte ens vad jag pratar om...
Jag orkar inte sitta här och vara fyndig så fort jag skriver nåt...
Ibland får ni helt enkelt vara med om att jag är tråkig!
DEAL WITH IT!

Skit ner er...

P.S
Fröken Henningson:
Skriv ner din adress till mig, så att jag kan få ut dom förbannade inbjudningarna!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0