Candyman!

...He's a one stop, gotcha hot, makin' all the panties drop.
He's a one stop, got me hot, makin' my "uh" pop.
He's a one stop, get it while it's hot, baby don't stop.

He got those lips like sugar cane!
Good things come for boys who wait!
He's a one stop shop with a real big "uh".
He's a sweet talkin' sugar coated candyman...

Jag blir så förbannat löjlig av denna låten!
Det är något särskillt med den!
Jag vet inte varför, men jag får sån lust att slänga på mig leggings, måla läpparna knallröda och ta på mig ett linne med körsbär på! och bara dansa och sjunga!
(Att komma ihåg: Köpa linne med körsbär på.)
Vilket jag oxå gör...
Alla här är nog tacksamma för att vi inte har några nära grannar.

Iaf... ikväll är det partaj hos Aldi och jag ska vara jättesnygg var det tänkt.
just nu känner jag mig iaf ganska ful när jag sitter här osminkad med papiljotter i håret... Helt  au naturel!
Men om allt går enligt planerna så ska papiljotterna bort och jag ska sminka fram mitt snygg-ansikte.
Det är inte varje dag det får komma fram ska ni veta!

Förresten!
jag fick en prinsessbox (en rosa, fin box med 2 DVDfilmer i, Den lilla sjöjungfrun och Askungen) av Dick!
Och jag kollade såklart på dom nu när han jobbar...
Och ve och fasa... I båda filmerna kallar dom varandra för SLYNA!
I Den lilla sjöjungfrun kallar Ursula Ariel för slyna och i Askungen kallar den elaka styvsystern askungen för slyna!
Hahahaha, fan vad chockad jag blev!

Usch, nä! Man blir ju mörkrädd...

Nu ska inte jag sitta här och spela tant längre.
Ska gå och göra något åt mitt yttre!
Ska ta ut Dexter med, han ligger här med benen i kors...

Over and out!


Kommentarer
Postat av: anna i skogen

Va!! Använder dom ord som slyna!!! De e
ju helt sjukt. Man borde stämma Disney... o tjänat miljoner!

2008-04-01 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0