How to save a life...

Snälla ta hand om vår Bob Hund (Bosse)!!!
Vi har gett honom till min mamma, men hon vill inte ha honom och ska avliva honom om vi inte hittar ett nytt hem till honom!
Vi fick ge bort honom då han kissade inne så fort nån av dom andra katterna varit i lådan.
Därför måste han vara ensam katt i huset.
Kan gå om där endast är en annan katt...
Och det går inte hos oss eftersom vi har 3 andra katter!
(Jag vill hellre ge bort dom och behålla Bosse, men en ond man som bor i mitt hus förbjuder mig!)
Han får inte gå utomhus, eftersom han är helt döv...
Annars är han världens finaste, mysigaste katt!

image2

image4

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh nej inte söta bosse :( hoppas du hittar någon som kan ta honom

2008-03-29 @ 11:07:02
Postat av: anna

aaah, ge mej honom, vilket otroligt söt krabat!

2008-04-06 @ 14:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0