Inte alltid en häst...

När jag tänker tillbaka några år på mig själv ser jag en crazy, sexgalen sliskig fjortis som raggar öl i baren...
Visst är man stolt!!!
Men those days are gone!
Nu sitter jag här i mitt nyköpta hus med en otroligt snygg karl vid min sida och en bulle i ugnen.
Vi har verkligen fått till en zebra!
Förvirrad nu?
Det kan jag förstå...

Låt mig förklara!
Tänk dig att alla förhållanden är en häst...
En vanlig jävla shettisponny som bara äter upp all din tid och mat för den delen...
Dag ut och dag in trilskas den och ska bajsa på vägen där du går varje morgon med hunden!
(Förmodligen så bajsar inte killen/tjejen som du är tillsammans med mitt på vägen, men det är bara en metafor)
"Varför tycker du inte om mig?" hit och "Sluta fisa i köket!" dit... Man blir ju bara så trött!

Såna vanliga förhållanden som alla går igenom...
Jag säger bara, fy fan vad überjobbigt!

Men sen kommer den där oväntade vändningen!
Helt plötsligt träffar du någon...
Någon som du verkligen inte kunde tänka dig att det skulle fungera så bra med.
En person som t.o.m kan få "Bingolotto" att låta som en trevlig sysselsättning en lördagskväll!
Du har helt enkelt hittat en zebra!

Så tänk på detta, mina kära barn:
När du hör hovslag mot marken...
Tänk på att det faktiskt inte automatiskt är en häst...
Ibland kan du ha turen att fånga dig en zebra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg! du tycker verkligen att de e något bra! att sitta med en bulle i ugnen, hur och man när man e 20 år är vansinne! ditt liv har precis börjat och det du gör e att ta slut på de direkt. de e så, när förhållanden inte har mer att ge då skaffar man barn i hopp om att det ska lösa alla ens problem. alla e så billiga i höör.

2008-09-10 @ 18:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0