Jag är så trött...

Jag är så trött på all stress!
Var hos sjukgymnasten idag och vi kom fram till att jag har foglossning.
Fick ett sexigt resårband att spänna runt höfterna och ett par läskiga stödstrumpor.
Mumma!

Iaf... Måste planera till bröllopet.
Skicka ut alla inbjudningar, köpa klänning, beställa ringen, prata med mina tärnor, beställa band och allt annat mellan himmel och jord! Det skulle jag i vanliga fall tyckt varit kul om det inte vore för att jag jobbar 100% och är helt gravid. Jag har aldrig varit så trött som jag är nu!

Men det som stör mig så fruktansvärt mycket är att många har så jävla många synpunkter om mitt bröllop.
"Jag vill inte sitta med den.", "Jag vill att du bjuder den!",
"Ska ni verkligen vara utomhus? Hoppas det inte regnar då!"
Ja, men tänk om det regnar, då får ni ju bli lite blöta i håret!

Jag har fått en sån konstig tanke...
Och den tanken är att detta faktiskt är mitt och Dicks bröllop och ingen annans!!!
Kan man få vara så fräck att man kan få bestämma lite själv då???
Det är VÅR dag! Inte er!
Och tycker ni inte det så är ni uppenbarligen inte på bröllopet för vår skull!

Nu ska jag iaf gå och äta soppa och vila ryggen!
Har städat ut ännu en sopsäck med kläder ur mina garderober, kläder som jag inte ens visste fanns där!

Vi ses!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska skärpa mej. Och du ska vila, och njuta, tycker jag.

2008-03-13 @ 19:24:20
URL: http://annapanson.blogg.se
Postat av: Emelie

Du vet att du kan höra av dig om du behöver hjälp!?

2008-03-14 @ 12:36:39
URL: http://skorpan.bloggsida.se
Postat av: anna i skogen

Ni kommer att få ett alldeles uhderbart bröllop hur ni än gör! Sommar, sol och en liten bebis på vägen... de kan ju inte bli mer romantiskt!

2008-03-15 @ 11:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0