Vem vill bli miljonär?

Ja, du!
Vem fan vill inte bli miljonär?
Aldi var precis här och berättade att någon blond bimbo tjänat typ 5 miljoner och massa gratisgrejjer på sin blogg ...
Jag säger bara: Gratis är gott!
Men den blonda bimbon hade tydligen bloggat om mode...
Där rök min chans direkt!
Det enda min garderob består av är mjukisbyxor och söndriga BH:ar.
Och dom kan jag inte ens använda eftersom mina tuttar växt så det ser ut som om jag har 4 bröst när jag tar på mig en av dom.
Vad gör man då?
Va fan! Släpp dom fria!
Ska man vara en jäkla mjölkkossa ett år framåt kan man väl få nöjet att lufta dom lite innan?!

iaf...
Jag tänker inte sitta här och ljuga om att jag tycker att rosa är det nya svarta och att Hollywood-idealet är snyggt.
Jag säger: Länge leve Brittan Spears, som vågar vara lite Bananas och faktiskt gå runt i fula kläder och fult hår som vi normala personer gör.

God Bless!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ajfan, det har du rätt i! Förbannat dumt av mej!
Och du, du kommer bli en inihelvetes sexig mjölkkossa! Det är ett som är säkert!

2008-03-18 @ 13:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0