Fet anka till universum, kom!

Idag ska vi grilla!
Vi ska hem till Dicks pappa och äta KÖTT!
Usch, det tar emot lite...
Var ju vegetarian innan graviditeten och det känns lite fel sådär just nu att äta kött igen...
Men eftersom jag alltid slarvar med veg-kosten så måste jag,
för jag vill gärna få en bebis med 2 armar och 2 ben...
Dessutom så vill min kropp äta kött just nu...

Jag börjar jobba heltid på måndag...
Ska bli sådär kul...
Har ett skittråkigt schema!

Min brudklänning är hemma!
Sååå fin!
Nu ska bara slöja och sånt shit handlas med!
Och så blir det en liten tärnträff på lördag...
Tänkte ta med mig tärnorna och visa lokalen och stället där vigseln ska vara och gå igenom lite...
Och självklart blir det mat!

För övrigt så håller jag och min bror på att planera Dicks svensexa, eftersom Dicks bror inte pallade...
Kändes lite dumt att fråga min bror, men han ställde gärna upp, den lille sötnosen.
Jag röstade för strippklubb(tråkigt att man inte får vara med!),
men min bror vill typ köra go-cart och lazer doome och sånt...
Vi får se...
Jag står bara bakom och hjälper till!
Det får pojkarna fixa, jag har fan annat att tänka på!
Som t.ex. min vikt!
Jag har redan gått upp 10 kg (5:e mån)!
Och bebisen ska fortfarande 5-dubbla sin vikt!
Var ska detta sluta???
Ska jag ha gått upp 30 kg innan detta är över?
Oh well...
Jag kämpar på...
Vaggar fram som en fet anka och försöker hålla humöret uppe...

Min kise, Puffen, är oxå jättegravid!
Blir nog bebisar snart! :)
Någon som vill ha?

Nu går jag!
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

att inte äta kött skadar inte bebisar. att röka däremot. ja jävla vilken risk man tar då. bebisar mår inte bättre för att man äter lik. tänk på det.

2008-09-10 @ 18:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0