Helg...

Och vi ska jobba (Jag, Bebbefisen och Dick).
Kan dela med mig av att jag kände den första riktiga sparken/knuffen igårkväll!
Och idag har den lilla fisen haft en massa boxningspass i magen (är lik sin mor och far).
Känns så jävla häftigt!
It's real!
Annars gör jag inte så mycket...
Orkar faktiskt inte ta några initiativ att göra något... Är trött!
Har börjat vila middag varje dag!
Dick bara skrattar åt mig och tycker att jag är en tant!

Oj, här kom hunden med mossa i mungipan, haha!
Öch! Nu käka han upp det!
Så äcklig han är!


Iaf... Över halva tiden har gått!
Känns supercoolt!
Fattar bara inte hur jag ska kunna pressa ut en människa ur min fisse...
Känns som att det kommer bli rätt tajt!
Isch!
Oh, well...
När jag väl gjort det så är Dick min bitch för alltid, så det har ju sina fördelar  :)

Beställde en brudklänning som kom här om dagen...
Men den satt inte fint så jag skickade tillbaka den idag och beställde en annan.
Jag har lite svårt att inte se ut som en flodhäst iklädd en säck när jag har stor bebismage mitt på kroppen.
Börjat få läskiga bristningar nu, magen växer i 190!
Men härligt är det med bebbefisen, folk!
Det kan ni tro!
Har inte varit såhär lycklig någonsin! :D

Nu ska jag fortsätta med maten...
Lagar makaronilåda...
Inte väldigt lyxigt, men det är enkelt och jag har INGEN som helst lust att laga mat längre!

Go with God! :P

Kommentarer
Postat av: Marran

Fan va nice att bebben börjat kicka. Måste vara underbart!!

2008-05-03 @ 10:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0