Löshår och megabebis!

Jaha...
Som vanligt finns det inget vettigt att skriva här.
Har köpt hår till bröllopet...
Håller på med placeringskorten, ganska drygt faktiskt.
Jag jobbar i helgen, blääääää!

Fick reda på att det var en stor bebis i magen när jag var hos BM...
Lite skrajsen blev jag allt!
"Det blir nog en 4 kilos bebis... Det var väl roliga nyheter!?"
Ursäkta, men jag föredrar en liten bebis, som bara säger plopp så är den ute.
Bara tanken på att föda 2 påsar mjöl gör mig freaky!
Men huvudsaken är att den mår bra...
Den verkar vara lika hyperaktiv som sin mamma iaf...
Boxas som en galning och hjärtat tickade på väldigt friskt!

Bella rymmer varje dag!
Börjar tröttna på henne!
och Puffen håller fortfarande kvar bebisarna i magen...
Kom uuuuut!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Ähh, jag har fött bägge sorterna.
En flicka på 2,3 kg och en pojke på 4,4 kg.
Storleken spelar ingen roll alls!

2008-05-30 @ 21:01:03
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0