Ny vecka... Igen...

Usch...
Tiden bara flyger iväg!
Det går alldeles för fort!
Man har inte tid med nånting!
Det var iaf trevligt med grillkvällen...
Vi åt gott, spelade spel och tävlade i singstar!

Jag och Dick var vid havet oxå...
Vi solade och myste :)
Helt plötsligt när jag låg och solade killade det till på mitt öga...
När jag öppnade ögonen såg jag en stor näsborre!
Så jag började såklart undra vad den gjorde där!
Då sa Dick: "Jag bara luktar på ditt öga!"
:S
Haha, han är bra underlig ibland...
Men bäst i världen, dock!

Den sjukaste grejjen!
Jag har börjat beté mig som en stor 3:åring.
Blir sur och vrång för ingenting!...
Vi skulle åka iväg och bada med hunden i söndags...
Vi kunde inte åka till vaxsjön, det är så skitigt så det är säkert inte bra för bebbefisen.
Då provade vi Ringsjön i Hörby... Algblommning!
Åkte sen till Karlarpssjön... Där var bara en fet gubbe och hans barn som tog upp hela bryggan!
FAN!
Försökte hitta en annan äcklig sjö som jag inte kommer ihåg namnet på,
men jag var där med Issen och kompani en gång för flera år sen... Just det, Kvesarumssjön...
Hittade självklart inte dit!
Då åkte vi till Bosarpssjön... Asmycket folk och ingenstans att ha hunden...(Suttit i bilen i 2 timmar!!!)
Jag hoppade in i bilen och skrek till Dick att han skulle köra hem,
så jag kunde ta en kall dusch och gå och lägga mig! (kl. var 14)
Dick försökte vara snäll och frågade om vi skulle åka och handla en pool att ha i trädgården...
Just då tyckte jag att han var den dummaste i hela världen och började gråta!
Han fattade väl att det skulle ta tid att fylla den!
Skulle jag behöva smälta under tiden???
Då kör min underbara, tålmodiga man oss till en annan sjö någonstans i skogen...
Det var sååå supermysig, men det skulle jag ju såklart inte erkänna!
Vi fick gå dit på en liten stig och allt man hörde från denna surröven var:
"Ska man behöva gå igenom en jävla hage för att komma fram eller?"
När vi var vid sjön, var inte bryggan i, så allt låg i skuggan förutom en liten båt...
Då säger Dick: "Jag trodde att bryggan var uppe, men jag kan flytta båten, så vi kan ligga i solen!"
"NEJ! Det ska du inte behöva göra... Jag sitter här i skuggan",
sa jag och putade ut underläppen.
Tror ni inte att han flyttade på båten ändå!?
Allt för att göra sin havande hormonkossa lycklig!
Jag säger bara: FY FAN, VAD JAG SKÄMS!

På kvällen kom vi på att vi inte hade haft sex på flera dagar,
vilket jag förstår när man beter sig som jag gör...
Vi kom överens om att det nog var det enda sättet att få mig nåt sånär normal igen...
Och se på fan...
Han ställde upp för laget och jag blev snäll som ett lamm!!!

Usch...
Till alla er tjejer som inte varit gravida...
Ni kan verkligen inte förstå förrän ni är där...
Det är extremt jobbigt att gå från superglad till ledsen till vrålkåt till arg och sedan till ledsen igen... Allt på en förmiddag!
Jag har världens finaste, gulligaste man och allt jag gör nu för tiden är att sura!
Och det är hemskt!
Men jag kan verkligen inte styra över det!
Jag ber ju självklart om ursäkt när jag betett mig på det viset, men det är ändå hemskt!
Jag är helt jävla instabil och gråter och skriker för allt!

Jag hoppas bara att min älskling håller ut! :)
För trots att jag kanske inte visar det allt för mycket just nu...
Så älskar jag honom mer nu än jag någonsin gjort!

Jag är en hemsk, hemsk människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0