Sommar!

Det kan man ju faktiskt säga att det är nu!
Imorn ska jag till havet!
Aaaaahhh...
Börjar få lite färg nu :)
Rätt trevligt!
Måste bli riktigt snyggt solbrun till bröllopet, så jag kämpar allt vad jag kan!

Hmmm...
Vad händer annars...?
- Ikväll är det Grey´s anatomy.
- Imorn havet, som sagt.
- Fredag jobbar jag kväll.
- Och på lördagkväll hade vi tänkt grilla med Sandra och Johan + några andra polare.

För övrigt så händer inget spännande just nu...
Jag har börjat missbruka isglass från City Gross.
Är väl inte så jättestolt över det, men tyvärr är det så.
Tuttifrutti, jordgubb, cola, apelsin och citron, tror jag att det är...

Oj! Nu måste jag äta en! Fort!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0