Gnälliga barn och efterkontroll

På onsdag är det efterkontroll...
Huh!
Passade på att "göra mig fin" idag när jag duschade...
Känns lite som om man ska på dejt och gör sig redo ifall ifall man släpper till.
Man vänjer sig nog aldrig vid att bli betittad och klämd på av främlingar,
även om man varit på gynundersökningar hundra gånger!
Samma sak varje gång:
"Kan du glida lite längre ner med rumpan?... Ja, lite till!"
Och man VET att man ska göra det, men man väntar ändå tills hon/han säger det för man vill ju inte verka helt pang på rödbetan och få höra nåt som: "Oj, här var vi ivriga!"
Jaja... Hoppas allt är på plats igen iaf!
Har ju lite svårt att tro det, eftersom jag kollat på förlossningsfilmen och mitt underliv såg ut som en överkörd katt när Lilja äntligen hade kommit ut.
Men vi får se... Katter har ju trots allt 9 liv.

Hmm...
Idag ska vi inte göra någonting!
Dick är förkyld och det betyder att jag har 2 barn att ta hand om, så jag ska nog inte ha allt för höga förväntningar av denna dag.
Vi ska iaf hem till Von Lidl och handla mat.
Jag vill till Nova, men dom gnälliga ungarna vill inte, så jag får vänta tills Dick ska jobba nästa gång.
Måste köpa en vinterjacka!

På återseénde(undra om ´ är på rätt e... Skit samma.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0