Harry Potter och den styva staven

Idag har vi varit hos mamma.
Hon fyller år imorn...
Vi gav henne ett jättefint foto på Lilja!
När vi åt höll min moster det kära barnet och försökte envist få henne att suga på en napp...
Jag satt där och såg hur Lilja blev mer och mer irriterad så jag sa att hon nog fick sluta.
"Nejdå! Hon är inte alls sur!"
Vipps! Så tyckte Lilja inte att det var kul längre och blev sur.
Vi hann iaf äta klart!

Sen åkte vi hem och tittade på Harry Potter.
Jag stör mig så jäkla mycket på David Radcliffs röst...
Han låter som en gammal tant som ätit sand.
Och jag kan verkligen inte förstå att tjejer tycker att han är sexig...
Springer runt med sin fjolliga killkompis överallt och viftar med staven!

Oh well...
Imorn ska jag till Studio Saga och fixa håret, ska bli riktigt skönt!
Förhoppningsvis blir det fint oxå.

Inte som när jag klippte mig i Bulgarien hos en tant som nog aldrig hållt i en sax förrut...
Efter ett tag sa jag en aning panikslaget: "Thank you, thats enough!"
"Is it finished?"

Shit, hur skulle det sluta om jag sa "No"???
"YES!"
Sen sprang jag till hotellet och lånade en sax i receptionen och försökte få det nåt sådär jämnt.

Hmmm...
Håll tummarna!


Lilla Lilja



Gónatt!

Kommentarer
Postat av: Marran

Shit vad stor Lilja ser ut på den bilden. Och jag tror att vissa gillar Harry för att dem sett nakenbilderna på honom i den där pjäsen. Han är rätt välutrustad så att säga...

2008-11-24 @ 11:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0