Klipp i mellangården = ett kap i bullerbyn?

Idag var vi på återträff med föräldragruppen!
Det var kul att se alla små barn :)
Skönt att träffa andra som har små bebisar, så man kan prata massa mamma-saker!
Pratade om bristningar i underlivet och klipp i mellangårdar som om det var det mest självklara i hela världen.
Berättade om min blodklump(såhär stor! (kupade händerna)) som jag krystade fram när jag kommit hem från BB, men det var nog inte lika uppskattat...
Jag sparade iaf biten om att jag tjatade på Dick om att få dissekera den med kökskniven och undersöka den...
Usch, jag får alltid verbal diarré när jag träffar folk jag inte känner.
Men det var iaf kul att träffa alla igen!
Längtar till nästa träff :)

Dick ska jobba i helgen, så jag ska höra om nån liten vän har tid med oss!

Lilja and Sofia säger: Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0