8 liv kvar!

Jaha!
Det var ju ett tag sen man var här och skrev...
Det har inte hänt så mycket, faktiskt!
Efterkontrollen gick bra, mitt underliv såg ut att vara i bra skick(8 liv kvar).
Jag låg där på britsen och gled längre och längre ner... "Lite till... Såja!"
Efter ett kvickt besök in och ut sa hon: "Du kan resa dig upp och klä på dig nu."
Visst! Det kan man ju tycka ska vara en lätt uppgift, men detta jävla kylskåpet kom inte ens upp från stolen.
När jag nästan var sittandes trillade jag och min nakna underkropp tillbaka i ryggläge och jag fick ta sats igen och svinga mig upp från stolen.
Sen stod jag där anfådd och halvnaken och försökte bortförklara mig:
"Hehe, min kropp är inte var den brukade vara!"
Inte för att jag var nån elitidrottare innan,
men så vitt jag kommer ihåg var det ingen svårighet för mig att ta mig upp ur en stol.
Fick ett medlidsamt leénde från barnmorskan och sen skyndade jag mig därifrån.

På tal om underliv...
Imorn ska jag och Lilja in till Lund och träffa Sandra.
Det blir nog fika och skvaller!
Det ska bli kul att prata med en vuxen person som inte är min man...
Vi har lixom redan gått igenom det mesta när det gäller att samtala, så nu blir det inte några avancerade diskussioner.
T.ex. här om dagen när vi åt frukost och jag fick en känsla av att vara Dicks vårdare...
Han tog kattungen och svepte omsorgsfullt in honom i morgonrocken samtidigt som han sjöng:
"Nu ska du paketeras, nu ska du paketeras!"
Sen tittade han på mig med ett läskigt leénde och frågade:
"Har du en katt i morgonrocken, eller är du bara glad att se mig?"
Ska bli skönt att träffa Sandra!

Nu ska jag gå och rädda Dick, Lilja skäller på honom!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0