Jag ska göra dig, Marran!

Sitter här och dricker julmust och funderar på att göra en "Marran"...
Dvs äta nyttigt och börja träna.
Blir trött bara jag hör mig själv säga det!
Pratade med Issen och hon bestämde att jag skulle med henne till friskis på onsdag.
Såg för mig själv hur jag stod där i mina träningsbyxor med valkarna hängande ner över knäna och flåsade framför en superspeedad instruktör som skrek:
"Bara 5 till, kooom igen!" för 3: gången.
Men jag vill ju faktiskt börja på friskis igen...
Det blir säkert kul, om man bortser från att jag behöver hålla upp min rumpa om jag inte vill släpa den i marken efter mig.

Jaja, det löser sig.
Idag var jag hos Kajsa och klippte mig och färgade håret...
Jag blev faktiskt riktigt nöjd!
Slänger upp en bild...(Vet... Osminkad och ful, men det får man vara när man är småbarnsförälder!)









P.S

Grattis på födelsedagen, mamma!

Kommentarer
Postat av: mamma

jättesnygg i håret,och du jag följer oxå med på onsdag.ha en fin kväll

2008-11-24 @ 16:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0