Mot Landskrona!

Idag ska jag och Lilja på dejt!
Vi ska hem till Soffanpoffan för första gången :)
Då ska jag äntligen få se om mina tuttar har växt om hennes, nu när mina är fulla med mjölk!
Ha!
Jag har inte varit i Landskrona sen jag var tillsammans med en som bodde där...
Måste ha varit typ 3 år sen.
Jag kommer inte ens ihåg hur där ser ut.
Ska bli spännande!

Jag har kommit på att jag har väldigt svårt att hålla saker för mig själv...
När jag sist träffade några vänner så sa dom:
"Du har gått ner rätt mkt efter förlossningen, va?"
"Ja, det har jag, men här ska ni få se..."
Jag slängde upp tröjan och började dra i all överbliven hud och visa alla bristningar.
"Kolla här" och "Ser ni hur det ser ut?!"
Tyckte nästan att dom såg lite äcklade ut :D haha!
Jag erbjöd t.o.m Marran att kolla på min råmjölk när jag var gravid...
"Ehm... Nej, det behövs inte!"
Måste skärpa mig!

Iaf...
Idag är en rätt fin dag.
Kanske tar med mig vagnen till L-krona och drar med mig poffan ut...
Har beställt en bärsele från Rockstar baby, som jag hoppas kommer idag med.
Min rakhyvel är tillbaka från sin tjänstledighet och så även mascaran.
Tack vare det har vi kunnat ha lite vuxen-time ;)
(Jag och Dick... Inte jag och Sofie.)
Wihoo!

Annars händer inte så mkt...
Har börjat ge Lilja ersättning efter varje amningstillfälle, eftersom min mjölk inte räcker till.
Dom säger att jag äter för dåligt, men jag har faktiskt varken tid eller lust att käka hela tiden.
Men mjölken blir inte lika bra om man inte gör det, så hon får extra tills jag blir normal igen.
Måste få upp mitt blodvärde lite till, sen kanske det blir bättre...
Tanken är ju att jag endast ska amma, det är ju det man vill, men ibland går det som det går.
Huvudsaken är ju att hon får i sig vad hon behöver och jag försöker äta oftare!

Nu ska jag snart köra!
Så jag ska passa på att krypa ner hos Lilja och Dick som ligger och sover och mysa lite först...

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0