Lite uppdatering bara...

Det var megatrevligt att träffa Poffan!
Vi promenerade ner till stan och åt äcklig mat...
Det är spännande vad man kan hitta i en mexikansk rätt!
Lilja fick fina kläder oxå, så snällt av Poffan!
Hon har på sig den ena bodyn idag, för vi ska iväg till BVC snart och då är det bra att ha rena kläder på sig.
T.o.m jag har rena kläder på mig idag!
Wow!

Sen Lilja började få ersättning har hon blivit en rätt trevlig bebis.
Hon skäller inte på oss lika ofta och hon kan t.o.m vila utan oss i sängen...
Ibland.
Får se om hon har gått upp i vikt som hon ska idag! :)

Vi träffade Jessicorna i lördags, det var jättetrevligt det med.
Lilja fick en fin klänning med tillhörande body.
Och denna  lördagen ska vi på ålagille!
Hah!
Ålålålålål... Det är så mumma!

Dick jobbar idag, imorn och på fredag...
Sååå tråkigt!
Kanske får åka ner till mamma eller nåt om hon är hemma.
Orkar inte köra längre för då måste man tanka och det är bland det tråkigaste som finns.
Och nu har ju Issen åkt till Norge, så man kan ju inte åka hem till henne längre.

Jag får väl amma, det är det jag gör bäst!
Måste få Lilja att somna så jag kan göra mina situps idag...
Vill gärna våga gå på babysim till våren utan att se ut som en blekfet russimamma.

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Marris

asså nu måste man ju verkligen få träffa er snart. blir mer och mer nyfiken för varje inlägg. men nu är jag helt sjuk och äcklig så vi får vänta. ha det bäst!

2008-10-22 @ 17:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0