Små bubblor och Anna är förvirrad...

Hah!
Vi fick ingen medicin av farbror doktorn...
Men vi har receptfria droppar som hon får innan varje amning.
Dom ska göra hennes stora bubblor i magen små, små, små...
Jag tycker att dom hjälper lite...
Eller så gör dom inte det, kanske bara jag som håller på att vänja mig vid hennes skrik!
Men men...

Idag var jag hos Jessi...
Hämtade upp Anna på stationen.
Hon höll på att hoppa in i fel bil, det var jätteroligt!
Skrattade hela vägen hem till Iss, det blir så när man inte har varit ute ur huset på 2 veckor...
Allt som händer utanför blir jättekul!
Lilja fick fina presenter.
Hon märke inte så mycket av det, eftersom hon mest låg på min mage och rapade, men ändå!

När vi fikat färdigt hemma hos Jessi åkte Lilja och jag hem för att möta upp Dick.
Slängde över Lilja till honom, men hon ville tillbaka till mig fortare än kvickt.
Naw, vad gulligt! tänkte jag...
Det skulle jag inte gjort, för det hon ville var att spy ner mig på hår/hals/bröst och lite i urringningen.
Sen var hon nöjd, då kunde pappa ta henne.

Så nu ligger dom och myser i sängen, han ser sådär feministisk ut när han ligger i sängen utan byxor med en bärsjal lindad om honom och bebisen.
Lite hunsad lixom...
Jag tycker att det är jättegulligt iaf!

Nu ska vi se på film...
Jag älskar min lilla familj!

P.S
Sofie, jag vill INTE ha sex med dig(inte just nu iaf, har fortfarande äckligt avslag och sånt) så sluta tjata!
Och nakenbilderna du skickade till mig där du hade benen bakom nacken och turban på huvudet var inte så smickrande! LÄGG AV NU!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vadå inte smickrande? Jag tyckte dom var jääävligt fina. Vig är jag visst dessutom!

Är det därför jag inte får komma och hälsa på er, för att du är rädd för vad som ska hända? :P

2008-10-06 @ 22:03:15
Postat av: Anna

HA HA HA!!! Så himla pisamt.. roligt att jag sen bara gick förbi bilen som om ingenting hade hänt. Så himla typiskt mig :)

2008-10-08 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0