Äckelvarning!

Jaha...
Då sitter man här igen!
Misstänker att lilla bebban ändå känner för att komma ut snart.

Inatt hade jag ont i ryggen och magen(som en hemsk mensvärk) och vaknade av att jag kved.
Äh, skärp dig, kvinna! tänkte jag och somnade om...
Blev akut kissnödig och sprang på toa, då såg jag att slemproppen(äckligt sekret från fisken) släppt.
Jaså, minsann! Kanske blir en bebis innan jul ändå?
Efter det gick jag och la mig igen och började få värkar med ca 15 min mellanrum.
Dick vaknade, eftersom jag inte kunde ligga still...
Han började säga till mig att jag skulle andas iiin genom näsan och uuut genom munnen,
vilket bara gjorde mig irriterad, eftersom jag var helt stopp i näsan och luktade ruttet kött i munnen.

Precis när jag bestämde mig för att jag skulle somna om kände jag hur det blev blött och äckligt på min arm...
"Vad är detta för jävla blöt pöl nu då? Tänd lampan!" beordrade jag mannen bredvid mig.
"Vadå? Gick vattnet?" frågade han...
Jo, visst, hade varit häftigt om en bebis kom ut genom armen...

Han tände lampan och jag såg var det var...
Min ena snusk-kudde(se: hängbröst) låg och vilade på min arm och varje gång jag fick en värk sprutade den bröstmjölk.
Så jävla ofräsht!

Lyckades somna om mellan värkarna och nu är dom i stort sett borta...
Kommer bara lite då och då...
MEN...
Det händer iaf nåt!

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej Sofia! Såg att du hade länkat till din blogg på fejjan och hoppade in och läste ett par inlägg. Tänkte bara säga hej och att det var kul att läsa om ditt liv och din graviditet. Fast det inte verkar vara toppenkul alla dagar. :P Hoppas bebisen kommer snart så att du får vara mamma och slippa ha en koksnöt som trycker på fissen. ^^

2008-09-18 @ 21:27:03
URL: http://christinalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0