Ännu en dag...

Nej, nu börjar det bli riktigt jobbigt!
Har bett folk runt omkring mig att inte fråga när bebisen ska komma osv...
Hur ska jag kunna veta det?
Meeeeeeeeeen...
De fattar inte...
Som t.ex. min mamma och min syster!
Mamma frågar VARJE DAG om jag har förvärkar och om det känns som om det ska sätta igång snart...
Och min syster tittar alltid på mig med en lidande min och frågar: "Det är jobbigt, va?"
JA, DET ÄR JOBBIGT! VAD TROR NI?!
Och det blir väl inte bättre av att ni säger sånt?

Sen förstår jag att vänner som man inte pratat med på några dagar undrar hur det går...
Men folk som jag pratar med varje dag behöver inte slänga ur sig såna kommentarer,
speciellt inte när jag har bett dom att INTE göra det.

Haha, märks det att jag är full av hormoner, eller vad???!!!

Nej, lite positiv energi hit, tack!
Jag tänker såhär från och med nu:
Det kan ju iaf inte dröja mer än 2 veckor, för då blir jag igångsatt!
Men vill helst slippa det...
Gillar inte att leka med naturens gång.

Blablabla...
Har inget kul att skriva om nu för tiden...

JO!
Jag träffade ju Jessi igår, vi gick ner till röda korset och jag fyndade en lampa!
En stor upplyst, vacker jordglob som jag letat efter överallt!
100 spänn! Rena stölden! :D
(Jag vet att jag låter som en pensionär)

Hah!
Så det så...
Inte bara irriterad alltid!
Kan vara glad med ibland...
Speciellt när man får träffa sina vänner och prata om nån annan än sig själv för en gångs skull.
Det blir ju så i både familj och bekantskapskrets när man är gravid...
Alla vill veta hur jag mår och vad jag gör och hur bebisen mår (som om jag skulle kunna veta det)
Så det är skööööönt att få vara den som frågar nån annan för en gångs skull och prata om nån annans liv!

Jaja, nu är det snart simpsons och familly guy.
MÅSTE SES!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0