BF om 2 dagar...

Och fortfarande ingen bebis i sikte!
Inte ens liiiiite!
Ingen arm eller nåt som sticker ut där nerifrån...
Men hon fajtas som en jäkla ninja!
Gör ont i mammahjärtat att hon redan hatar mig så innerligt...
Det ska hon ju inte göra förrän hon är 15 och måste sitta hemma varje helg och plugga.

Jaja, jag får väl fjäska in mig när hon kommer ut istället.

Idag är älskling ledig...
Vi ska åka hem till mamma och bajsa och duscha snart,
för vår pump har lagt av igen...
Jag blir såååå trött!
INGET VATTEN!
Snart flyttar jag härifrån!
Det är verkligen jättemysigt att bo i eget hus...
Men bara när saker funkar, annars är det bara tråkigt och dyrt!

Dick har en period då han pratar i sömnen.
Det är rätt roligt att ligga och lyssna på honom.
Igårnatt frågade han:
"Åh, vad är det??"
och sen svarade han sig själv:
"Aah, ett äckligt täcke!"

Ibland svarar han mig på saker som jag inte ens frågat honom oxå...

Jaja, nu går jag.
Tjo!

Kommentarer
Postat av: marrrr

HAHAHAHA jag skrattade faktiskt åt det på riktigt...ett äckligt täcke

hahaha

2008-09-08 @ 22:04:51
Postat av: Anonym

helt sjukt att man skaffar barn så tidigt. så jävla typsiskt folk från höör. bönder som inte har något bättre för sig i livet. deras liv slutar vid 20.

2008-09-10 @ 18:43:25
Postat av: Bloggaren

Moget... Väldigt moget! Det är väl upp till mig att skaffa barn tidigt om jag vill det... Det som är sorgligt är att du inte ens vågar skriva vem du är. Det är ju du som är nån jävla bonde som inte har nåt bättre för dig än att sitta och kommentera andras liv... Uppenbarligen så vet jag ju vem du är, eftersom denna bloggen inte är särskillt känd. Så, tack för din åsikt, min anonyma lilla vän. Men jag tar inte åt mig av ditt tröga skitsnack... Du är bara för sorglig!

2008-09-10 @ 19:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0