Fånge i min egen säng...

Lilja är en galen bebis!
Väldigt söt och rar, MEN hon skriker heeeela tiden!
Hon vill inte vara hos någon annan förrutom sin mamma!
Och hon ligger och suttar på mina tuttar HELA tiden!
Idag fick jag en paus(full av skrik dock) så att jag kunde duscha...
Ammade från kl 11-17 ungefär...
(Mina tuttar kommer snart att inta formen av 2 russin!)
Gav upp drömmen om en normal frukost, fick äta 2 mackor liggandes i sängen kl 15.

Lilja grät, jag grät, Dick grät...
Hade det kommit någon besökare hade dom förmodligen oxå börjat gråta!
Ringde en hjälp-mamma från amningshjälpen och frågade om jag gjorde nåt fel.
Tydligen så gör vissa bebisar så och man kan inte välja sina bebisar...
Åfan!
Det är heeeelt normalt att hon ska klänga på mig 24 timmar om dygnet
och det är heeeelt normalt att jag inte ska kunna gå på toaletten utan att hon börjar skrika!
Så, jag har nu beställt en bärsjal som jag kan dra runt henne i!

Nu gråter hon!
Måste amma igen!

Förresten!
Ni som ringt mig när jag inte svarat...
Skriv ett sms istället, för jag är förmodligen täckt av bröstmjölk eller spya/bajs!


P.S
Älskar Lilja och Dick mest i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0