Idag är det V. 39+0!


Tjing!

Fick avsuta lite fort sist för Emelie kom...
Vi åkte bil, lämnade en lönelapp och våldgästade Dennis i Tjörnarp.
Inte så sexigt kanske, men det var rätt trevligt...
Haha, Emelie har fått för sig att hon måste köpa massa kläder till vår bebis!
"Jag hittade en body som var jättesöt! Inte så dyr, jag kan köpa den till er!" osv osv...
Vi har redan fått en jättefin body som är nerpackad i BB-väskan :)
Nej, du Emlan, spara du till din egen bebis...
Tror inte att det dröjer så länge innan ni med skaffar! ;)

Igår var vi på rundvisning på förlossningen/BB i Ystad...
Hade nog lite höga förväntningar, för jag blev inte sådär jätteimpad.
Men vi ska på visning i Lund på måndag med,
sen får vi se var det blir när det väl kommer till kritan.

Rätt sjukt att tänka att om typ en vecka sitter vi här hemma med en liten bebis som är vår!
Vår alldeles egna bebis!
Vår och ingen annans!
Bara vår!
:D
Enligt BF ska jag föda om 6 dagar!
Men jag kommer säkert gå över tiden :/

Jag är så kääär!
Kär i min bebis i magen!
Och i mannen som gjorde det hela möjligt ;)

Ibland är livet bara så härligt!
Man får ta vara på sina små lyckorus,
för snart är jag väl sur som en citron igen!
Men vi har köpt städ/rengörningsgrejjer idag, så jag håller mig nog lycklig ett tag!

Jaja, nu ska jag lägga in rentvätt i garderoberna...

Dagens låt: Bob Marley - No woman no cry

"..Good friends we have, oh, good friends we've lost
along the way.
In this great future, you cant forget your past;
So dry your tears, I say..."

Usch, nu fick jag lite ångest...

Tjo!

Kommentarer
Postat av: marran

det är helt sjukt. om typ en vecka blir ni föräldrar. galet. ska bli så kul att få se ungen sen ;)

2008-09-04 @ 18:50:53
Postat av: emelie

jag har en nya present nu :) fast det är ju till bebisen... men du kan ju få njuta av mitt underbara sällskap så blir du också glad :)

2008-09-09 @ 22:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0