Jahupp!...+[Uppdatering]

Då sitter man här, fortfarande fet och med en ninja i magen...
AJ!
Inte ens en liten känsla av att hon vill komma ut!
BF(beräknad födsel) idag, men icke då!

Jaja, jag får ju saker gjorda iaf!
Klippte mig och färgade håret igår, ska tillbaka och göra slingor imorn...
Och katten ska steriliseras imorn.
Vi tränade hundarna att gå i dubbelkoppel igår med...
Dom var superduktiga!
Dexter blir lite uttråkad dock, eftersom Buddha har så korta ben och är helt långsam
jämfört med honom...

Hmm...
Vet inte vad jag ska göra.
Bara sitter här och stirrar mig blind på det jävla BF-datumet!
Brööööööööööl!
Tjatar på Dick att han ska ha sex med mig hela tiden, för att få igång förlossningen.
Men han är uttröttad och tråkig...
Han känner sig utnyttjad för att jag bara använder honom som ett verktyg till att starta bebisfödandet.
Haha, stackars liten :)
Jaja, nu ska jag väl ta ut hundarna, dom behöver urinera...

Tjim...


[Uppdatering]

Min mamma(som är väldigt hipp och inne och surfar på msn) skrev precis till mig...
Hon skrev att hon läst min blogg och så sa hon: "Fy. Inget sex!"
Då frågade jag henne om hon inte visste hur bebisar blev till och då sa hon: "Nej!"

Då så, mamma...
Såhär ligger det till:
Samlag är huvudsakligen sexuellt umgänge mellan personer i njutningsyfte. En evolutionärt önskvärd bieffekt är graviditet, som kan uppstå om penisen ejakulerar i slidan. (www.susning.nu)

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0