Nya inköp och kiss i sängen...

Igår åkte jag och honey bunny till Jula i Malmö och handlade ny dammsugare och träningsmaskin! :)
Jag älskar vår nya dammsugare!
Träningsmaskinen är inte lika bra just nu, för magen tar emot i handtagen när jag står på den :P
Får vänta med att använda den...
Det var iaf billigt och bra och det gillar vi.

Hah!
Jag vaknade vid halv 4 i morse av att det kom en (pytte)liten våt fors mellan mina ben...
Jag sa lite försiktigt till Dick "Älskling, jag tror mitt vatten har gått."
Han blev klarvaken på 2 sekunder och sa "Jaha, vadå tror?"
"Ja, antingen det eller så kissade jag på mig... Jag är ju rätt kissnödig."
Jag gick på toa och sånt och ringde sen till förlossningen.
Barnmorskan där sa att om det kom mer skulle jag åka in,
för hon var oxå lite förbryllad om det var så att jag hade kissat på mig eller inte...

Vi somnade om och när jag vaknade var där inget mer  :(
Ingen bebis idag heller!
Förmodligen har jag fått en spark på min överfyllda urinblåsa och vaknat av det.
Jag som var så redo...
Äh, hon lär ju komma snart iaf...
Enligt BF(beräknad födsel) ska hon ju komma om 8 dagar...

Hmmm...
Idag är det tjusigt väder, så jag ska nog promenera lite om jag får på mig skorna...
Mina fötter har svullnat upp så att jag inte kan ha mina skor längre.
Lånar Dicks sålänge...

Ja, det var det, det....
På fredag ska jag träffa lilla Sofie :)
Vi ska fika och babbla och ha skojsigt...
Och på lördag ska jag träffa Aldi, hon kommer till Höör och hälsar på, wiiiiiiieeee!
Nä, nu ska jag se om jag får tag på lilla Heeli, det var ett tag sen vi babblade.


Dagens låt: Norah Jones - Come away with me (Har en väldigt lugnande effekt på mig)

"...Come away with me on a bus.
Come away where they can't tempt us
with their lies..."


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0