Pryda Soffanpoffan som egentligen är ett litet freak!?

Just det... :)
Hon påstår att hon är sååå pryd, men innerst inne vet jag att hon är ett riktigt litet pervo!
Det var iaf jätteroligt att träffa henne idag!
Vi fikade och gick på stan och pratade en massa skit!
Jag fick veta allt om jobbet och hennes livssituation
och hon fick veta allt om mina läckande kroppsvätskor osv...
Som jag saknat henne!
Det är synd och skam att hon bor så långt bort bara...
Landskrona!
Vad är det för ställe att bo på?
Nej, du, Soffanpoffan. Flytta till Höör!
Här finns både ICA och preem, riktigt hippt ställe att bo på!

Imorn ska jag träffa Aldijana, är det tänkt!
TREVLIGT!
Hoppas att Anna oxå kan komma och Heeli och Issen...
Slå alla flugor i en smäll och träffas,
för sen vet man aldrig när det blir nästa gång nu när alla pluggar och jobbar och träffar pojkvänner och flickvänner och allt annat som tar upp ens tid.
Det är inte kul att vara vuxen!
Mycket roligare när man gick i skolan tillsammans,
då träffades man hela tiden och då hade man tid med annat efter skolan.
Nu ska man hinna med både jobbet/skolan, kompisar(som är utspridda över hela sverige), familj och egen tid!
Förstår inte hur folk får ihop det!

Men man lär väl sig det med...

Jaja, nu ska jag fixa lite...
Köpte lite extragrejjer till BB-väskan idag, som ska packas ner.
En massagegrej och mys-strumpor!

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul & träffa dig också vännen :)

Du är verkligen helt galen, har roligt med dig.

Hörs snart.

& nej, jag kommer inte flytta till Höör!

2008-09-07 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0