Såpa-proffs!

Jaha...
Är det någon som vill veta hur det går för alla i "Hem till gården" eller "Våra bästa år"
eller nån annan såpa som går på dagarna sitter experten precis här!
Det är vad jag sysslar med på dagarna...
Det och städar med min fina dammsugare!
Igår städade jag t.o.m alla mina 3 klädgarderober...
Tog låååång tid!
Men det är så skönt när det är färdigt...

Fick städnoja igår vid 22...
Sa till Dick att jag BARA skulle dammsuga lite så jag slapp göra det idag(vilket jag gjort ändå).
Han suckade och sa "Åh, kan du inte bara ta det lugnt?"
Men jag dammsög iaf...
Då frågade Dick en sak som han skulle komma att ångra:
"Vad ska jag göra under tiden, då?"
Ooooooooooohhhhh...
Sofia fick EXTREM städnoja och sa:
"Du kan renbädda!"
"Men det gjorde vi ju förra veckan!"
"Ja, men jag kan inte sova annars!"
Pust och stånk... Han renbäddade...
Sen fick jag en ännu mer lysande idé...
Jag skulle BARA svabba golven oxå...
Nu såg Dick inte alls glad ut...
Så jag skickade honom till datorn så han blev tyst.
Resultatet blev iaf att jag kunde sova,
efter det att jag duschat av mig alla baciller oxå, såklart.

Det har verkligen blivit som en drog för mig, det där med att städa!
Om det inte är rent runt omkring mig mår jag dåligt...
Tror jag har fått nåt tvångssyndrom eller nåt.
Har varit så rätt länge, men blivit värre under graviditeten när man bara går hemma.

Jaja, alla är vi störda på nåt sätt...
Det är ju tur att det inte är åt det andra hållet.
Typ att man kissar i flaskor och ställer ut i hela huset
och packar in sitt bajs i fina små paket av tidningspapper som man oxå lägger ut i hela huset...
Jag har faktiskt sett det på TV, det finns såna med!

Nu kommer Emelisa!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Anna i skogen!

Oj oj oj:) Du e ju värre en mig, och jag trodde att jag var en städ-nörd!!

2008-09-03 @ 21:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0