Varulvs-syndromet...


Nu händer det nåt!!!
Eller?

Kände mig lite konstig igårkväll.
Var jättetrött redan vid 21 och gick och la mig för att läsa.
Dick la sig en timme senare och vi låg och pratade nån timme...
Jag sneglade älskvärt på min man och sa:
"Bli inte förvånad om det sätter igång inatt."
Det kändes verkligen som om jag fylldes av totalt lugn
och kände att allt var färdigt här hemma, nu kunde bebisen komma!
Så vi tittade mysigt på varandra och sa:
"Gonatt"

Jo, visst!
God natt my ass!
Värsta jävla natten på vääääldigt länge!

Jag var sååååååå trött, men kunde verkligen INTE sova, hur jag än vred och vände på mig!
Varje gång jag nästan somnade började klia nånstans eller så stördes jag av nåt ljud.
Vid 3 började Buddha gråta för han var kissnödig...
Tog ut honom och försökte sova igen... Går inte!

Halv 5 sätter hundfan igång igen, då vill han bajsa...
Kan han inte bara göra allt på en gång???
Jag flyger upp ur sängen, ursinnig på allt i hela världen,
slänger ut hunden medans jag talar om för honom att han aldrig får komma in igen
och står och gråter i hallen!
20 sekunder senare tar jag in vår hund och han går och lägger sig... Och SOVER(sån jävla lyx)!

Såg då att hela huset låg i ett blått sken och jag märkte att det var fullmåne.
Jävla skit, jag kan ju inte sova när det är fullmåne!
MEN, tänkte jag... Vid fullmånar sätter ju förlossningar igång p.g.a vattenblablabla och sånt...
Hah!
Där sket jag mig i näven, big time!
Ingen bebis...

Jag dricker ett glas mjölk och äter en nutrilett bar, nödfrukost.
Dick kommer upp och tröstar mig och frågar om det är nåt han kan göra...
Ja, du kan skjuta mig i huvudet! tänker jag, men säger inte det högt.
Vi går och lägger oss igen och mellan 6-8 får jag sova!
Jag hade t.o.m snarkat!

Sover efter det superdåligt till och från till kl tjugo i tolv...
Har en fet huvudvärk när jag vaknar och är lika trött som jag var igårkväll innan jag gick och la mig...
Är ledsen för att jag känner mig lurad...
Lurad på en förlossnning!
Den skulle ju sätta igång inatt...

Då säger Dick:
"Den kanske kommer vid nästa fullmåne."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0