En fri fru!

Idag är en ledig dag! :)
Ingen Lilja, ingen Dick... Bara jag med mig själv i stallet!
Skööööööönt!
Speciellt nu när Lilja är bananas p.g.a dumma tänder som vill ut.
Ibland undrar jag om hon blivit påverkad av mitt humör är hon låg i magen...
Jag var konstant förbannad och arg när jag var gravid och jag har märkt att L ofta är jättearg.
När hon inte får som hon vill skriker och vrålar hon tills man inte orkar lyssna längre och ger efter.
Slåss gör hon med...
Hon ville att jag skulle smaka på hennes napp i morse, och när jag tackade nej slog hon mig i huvudet... Hårt!
Hahaha, det låter som om jag har en jäkla elak bebis, men hon är faktiskt snäll oxå :)
Man får ju ta det positiva i det hela... Hon ville ju faktiskt dela med sig av sin napp!
Det ni! Det är inte varje bebis som gör det!

Iaf...
Idag är jag lite fri, så jag ska nog måla naglarna och kanske t.o.m titta på lite TV(wow!).

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0