Kaos i grannens trädgård!

Vi har världens stördaste mongo-hundar!
När jag skulle släppa ut Buddha i morse fick han syn på grannarna...
Idioten bara flög iväg som ett skott upp till den stackars dansken som stod och sågade ved.
Jag sprang efter och skrek på honom, då satte sig Buddha en meter från dansken och bajsade på hans gräsmatta! Jag försökte be om ursäkt med honungslen röst samtidigt som jag försökte låta arg på Buddha:
"FÖRLÅT! BUDDHA, KOM HIT! FÖRLÅT FÖRLÅT!"
På nåt vis tog sig även Dexter ut i all kaos och sprang fram till dansken och gick i cirklar runt honom och morrade med världens största ragg. Dansken bara stod där med sin såg och verkade allmänt chockad och förvirrad.
Jag försökte jaga fatt på Buddha, halkade i hans bajs och studsade runt i danskens trädgård.
Då började Buddha och Dexter leka med varandra så det lät som dom skulle ha ihjäl varandra.
Till slut springer jag efter hundarna hem skrikandes:
"FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT!"
Dansken bara stod där och såg ut som att han ville kasta sågen i huvudet på mig.

Jag kan antagligen utesluta att vi blir bjudna på grillkväll hos dom i sommar.

Kommentarer
Postat av: Säändy ;)

Haha, såna saker händer bara dig! Tycker din blogg är så jäkla kul att läsa :) Får höras en dag! Puss på nosen

2009-04-08 @ 18:09:00
URL: http://taannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0