Kusin Vitamin!

Öööööööööööööööööööööööööccccccccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
Alla bara fäller!
Hela mitt golv ser ut som en heltäckningsmatta, blä!
Jag mår illa... Som vanligt. Min mage är hungrig, men jag bantar... Som vanligt.
Mina ridbyxor är sönder, katterna har dragit in massa fästingar, Dick fiser salmonella-fisar och hundarna bara rymmer hela tiden.

Känns som att jag måste reda ut det här med salmonella...
Dick åt kyckling här om dagen och när han ätit 12(!) grillspett såg han att dom var slaktade, tillagade och packade i Thailand... Mmmmm
Jag sa till honom att han säkert fått både salmonella och klamydia. Det tyckte han var jättehäftigt och ville gärna dela med sig av sina biverkningar.
"Jag ska fisa en salmonella-fis på Buddha, bara för han ser ut som han gör!"

Inte konstigt att man behöver börja dagen med en vitaminbrustablett "för dig med fysisk eller psykisk trötthet". Om man är både och, ska man ta 2 då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0