Lite update!

Usch, jag är så trött på alla modebloggar!
Jag tänker inte ge mig! Jag väntar fortfarande på att otvättat hår och mjukisbyxor ska bli "inne".
Vad kul det kommer bli sen när alla kommer helt sunkiga och stolta för att BlondinBella sagt att det är coolt...
Då kan jag bara säga:
"Men vad sen du är! Så har jag sett ut i flera år! Fuck BlondinBella!"

Jaja, skit samma!
Idag har jag iaf gjort purré.
Emma tyckte nog att jag var helt störd när jag ringde henne kl 8 och ville ha sällskap i telefonen medans köttet kokade(örk!). Hon sa bara lite trött:
"VET DU VAD KLOCKAN ÄR?!"

Förresten!
Igår fick vi asmycket gjort!
Åkte till tippen(där jag förmodligen är portad nu) och slängde allt skräp i trädgården!
Jag var som vanligt jätteförvirrad och ropade på Dick att jag inte fick plats med soffryggen(metall) i en liten tunna(som var till personalens verktyg). Tjejen som jobbade där pekade ganska demonstrativt på en container med en stor skylt ovanför där det stod "metall" på. Dick bara skrattade och jag började prata med jättegäll röst och nästan skrek ut över hela tippen: "MEN URSÄKTA MIG ATT INTE JAG ÄR NÅN SOPGUBBE!"
Vi gjorde klart hundgården igår med, så nu är hundarna ute på dagarna.
Men nu har Dexter iofs blivit pollenallergiker, så han kan inte vara ute så mycket.
Stackars min lille man! Han ser ut som en stor påse.
Det är inte lätt när det är svårt...

Iaf...
Idag ska Mea skos, och jag ska kratta trädgården.
Men först...
KAFFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0